2021. szeptember 21-23-ig sikeres turisztikai roadshow zajlott Észak-Olaszországban, Brescia, Piacenza és Monza városokban, Terjék Máté, a Visit Hungary olasz piacért felelős vezetője, valamint Kiss Edit és Paschek Dániel Magyarország Milánói Főkonzulátusának külgazdasági attaséinak részvételével.

Az Etnia Travel Concept, a Quality Group, valamint a Caldana Europe Travel tour operátorok és az ő utazási irodáik számára tartott rendezvénysorozat keretében bemutatásra került Magyarország új turisztikai koncepciója, amely a korábbi szinte kizárólag a fővárosi látványosságokra koncentráló, passzív turizmus helyett, az élményeket és exkluzivitást kínáló aktív vidéki turizmust helyezi előnybe.

A rendezvénysorozat nagyban hozzájárult a Magyarországról kialakuló pozitív imázshoz, amely elősegíti a gazdasági kapcsolatok erősödését is. Így a közvetlen turisztikai bevételeken túl közvetve érdemben támogatja az olasz cégek általi Magyarországon történő befektetéseket, és ezzel pedig Magyarország gazdasági célkitűzéseit is.